GZGVHMMB

Welcome at EUIA PRESS blog, please leave your comments. Any suggestion, opinion and way to connect to the network is welcome. Keep it friendly. Thanks.

regel 1:
Gij zult geen vervelende herinneringen met mij bespreken

regel 2:
Gij zult geen slechte herinneringen met mij bespreken

regel 3:
Gij zult geen ongezellige herinneringen met mij bespreken

regel 4:
Gij zult geen traumatische herinneringen met mij bespreken

regel 5:
Gij zult geen moeilijke herinneringen met mij bespreken

regel 6:
Gij zult geen vermoeiende herinneringen met mij bespreken

regel 7:
Gij zult geen pijnlijke herinneringen met mij bespreken

regel 8:
Gij zult geen onbegrijpelijke herinneringen met mij bespreken

regel 9:
Gij zult geen verdrietige herinneringen met mij bespreken

regel 10:
Gij zult geen verwarrende herinneringen met mij bespreken


Reacties

Populaire posts van deze blog

Kinderen van gescheiden ouders

Vue bioscopen

REFERENDUM RECHT